Overweeg je een warmtepomp, maar twijfel je nog over welk type het beste bij jouw huis past? Je bent niet de enige! Gelukkig hoef je het wiel niet zelf uit te vinden. Op zondag 28 juni om 14.00 uur organiseren we namelijk een Warmtepomp-wandeling voor bewoners van Saksen Weimar. We verzamelen voor de Mediakazerne aan Infanteriestraat 53.
Verschillende voorbeelden
In onze buurt zijn al veel verschillende oplossingen te vinden. Tijdens de wandeling langs verschillende huizen kun je met eigen ogen zien hoe bijvoorbeeld een grondwarmtepomp in de kruipruimte werkt, hoe een schoorsteenmodel eruitziet of hoe een liggende variant is weggewerkt. Natuurlijk ontbreekt ook de standaard warmtepomp met buitenunit niet. De wandeling is een goede kans om ongefilterde ervaringen te horen. Hoe ging de installatie? Wat zijn de voor- en nadelen? Wat heeft het gekost en vonden ze het de moeite waard?
Doe mee of stel je huis open!
Lijkt het je leuk om mee te lopen? Meld je dan hieronder aan. Heb je zelf een warmtepomp (misschien wel een type dat we nog niet hebben genoemd) en wil je buurtgenoten op 28 juni kort laten zien hoe het bij jou werkt? Geef dat dan door aan Danny via danny@oosterveer.email.
Aanmelden Warmtepomp-wandeling
Alleen voor bewoners van Saksen Weimar