Voel jij je verbonden met de energietransitie? Ben jij accuraat en houd je van structureren en registreren? Kom je uit de omgeving van Arnhem? Dan nodigen we je uit om te solliciteren! We maken graag kennis met je bij een lekkere kop koffie.
Beschikbaarheid: vanaf augustus 2019, 16 uur per week, vast dienstverband.
Vergoeding: marktconform afhankelijk van opleiding en ervaring.

Achtergrond
Rijn en IJssel Energiecoöperatie (REIJE) is een levendige organisatie met zo’n 300 leden. De organisatie gaat op korte termijn veel extra leden krijgen door de samenvoeging en oprichting van een aantal bestaande en nieuwe coöperaties. Wij gaan tevens een drietal windmolens bouwen met veel particuliere inschrijvingen. Daarnaast hebben we diverse postcoderoosprojecten (gepland).

REIJE beheert tevens, in opdracht van een aantal gemeenten in Arnhem en omstreken, het Energieloket Midden Gelderland (ELMG). Het energieloket is een digitaal platform, ondersteund door een mail- en belhelpdesk. Het doel van het loket is mensen te informeren en inspireren over de verduurzaming van hun energiehuishouding. Er zijn verschillende projecten gekoppeld aan het loket. Kijk voor meer informatie over het energieloket op www.elmg.nl.

Wij zoeken primair iemand die de (leden)administratie kan uitbreiden/bijhouden en 4-8 uur per week de vragen kan beantwoorden die via de servicedesk van het energieloket binnenkomen.

De functie
De werkzaamheden zullen bestaan uit:

  • 8 uur per week ledenadministratie bijhouden van Rijn en IJssel Energiecoöperatie, coöperatie Buurtzon en andere coöperaties in het werkgebied van REIJE.
  • Bijhouden van inschrijvingen van de diverse postcoderoosprojecten en het windproject; werving van nieuwe inschrijvers in samenwerking met het communicatieteam.
  • Het aanschrijven van leden inzake betalingen, het voorbereiden van betalingen en gereedzetten van betalingsopdrachten; communicatie met het administratiekantoor en accountant.
  • Het bijhouden van de administratie van postcoderoosprojecten; contact leggen met de belastingdienst en energieleveranciers voor de projecten.
  • 4 tot 8 uur per week telefonische helpdesk ondersteunen en fungeren als 2e lijn/achtervang voor het huidige team.
  • Het up-to-date houden van het klantmanagementsysteem Perfect View.

Er kan gewerkt worden op onze locatie aan de Oude Kraan 72 te Arnhem, maar ook thuis werken behoort tot de mogelijkheden.

Rijn en IJssel Energiecoöperatie biedt jou een leuke, uitdagende functie in een groeiende organisatie waarin je samenwerkt met deskundigen en vrijwilligers op het gebied van verduurzaming en de energietransitie. Het betreft een flexibele functie die ruimte laat voor persoonlijke ontwikkeling en jouw eigen talenten. Je komt in dienst bij de KAS BV, de uitvoeringsorganisatie van Rijn en IJssel Energiecoöperatie.

Herken jij jezelf in bovenstaande toelichting? Stuur dan vóór 10 juli 2019 je CV en motivatie naar michiel.moret@rijnenijsselenergie.nl. Het streven is om in augustus 2019 deze functie ingevuld te hebben. We maken graag kennis met je bij een lekkere kop koffie.